Translate

شنبه، مهر ۰۴، ۱۳۹۴

چرا کسی در بیمارستان لاله ( تهران) پاسخگوی مرگ یک ایرانی کانادایی نیست ؟





چرا کسی در بیمارستان لاله ( تهران) پاسخگوی مرگ یک ایرانی کانادایی نیست ؟
راه حل- 26 سپتامبر 2015 -سعید سلطانپور

چهارشنبه هفته گذشته سپتامبر 2015 - 24شهریور 1394 سولماز خلیل زاده تبریزی ، بدلیل بیماری ورم معده و عمل جراحی درگذشته است .
به گفته مادر سولماز علیرغم توصیه دکتر بیهوشی خانم دکتر برزگر برای تعویق عمل جراحی بدلیل پایین بودن فشار خون سولماز، دکتر صادقی اقدام به عمل جراحی می کند ولی سولماز از اتاق عمل به سلامت بیرون نمی اید
سولماز که برای عمل جراحی به ایران سفر کرده بود ، مدتی در بیمارستان لاله تهران تحت نظر دکتر دریانی بستری می شود .
گفته می شود که دکتر دریانی که شهرت زیادی برای عمل جراحی معده دارد بیش از ظرفیت یک پزشک متخصص ، بیمار می پذیرد . در اتاق ویزیت دکتر عملا چند مریض همزمان حضور پیدا می کنند . نسخه بیماران را همکاران جوان دکتر دریانی می نویسند . دکتر دریانی تنها دفعه اول بیمار را ویزیت می کند و دستیارانش پرونده بیماران را پیگیری می کنند که خلاف اصول اخلاق پزشکی و عدم مدیریت صحیح در بخش درمان و بهداشت بیمارستان محسوب می شود .
با یک دکتر متخصص ایرانی مقیم کانادا در مورد ورم معده صحبت کردم وی گفت که کسی بخاطر ورم معده نمی میرد و اصولا نیاز به عمل جراحی ندارد مگر اینکه خونریزی زخم معده باشد که خطرناک هست . . به گفته مادر سولماز ، بیماری سولماز ورم معده تشخصیص داده شده است
متاسفانه بعداز هزینه کردن 150 میلیون تومان برای درمان سولماز ، و امید به درمان تنها دختر مادر و بازگشت به کانادا در کنار همسرش ، سولماز در زیر خاک برای همیشه خوابیده است . چرا مسولان بیمارستان پاسخ درست به خانواده سولماز نمی دهند .
سولماز یکی از گرافیست های شهر تورنتوبود که مدتی نیز دریکی از رسانه های جامعه ایرانی ، کار می کرد .
تسلیت به خانواده سولماز خلیل زاده تبریزی

هیچ نظری موجود نیست: