Translate

چهارشنبه، تیر ۱۷، ۱۳۹۴

جعل خبر توسط شبکه : زیادی معتیر "


یکی از شاخص های توسعه سیاسی فرهنگی و اجتماعی هر جامعه ای رسانه های دیداری و چاپی هست . در این میان رضا علوی با خبر سازی در مورد توافق هسته ای معتقد است که تلویزیون نگین خیلی معتبراست .   و توافق شده ولی بخاطر شب احیا دو روز اعلام ان تاخیر شده است .
توافق هسته ای ایران با 5+1 هر وقت اعلام شود یعنی میلیاردها دلار اینطرف  و انطرف می شود . عربستان سعودی به رده سوم تنزل پیدا می کند ایران می شود دوم منطقه خاورمیانه و متحد غیر رسمی امریکا  برای کنترل و مدیریت کمربند طلایی امریکایی ها .  بعدا 6 تا کشور قدرتمند جهان توافق را اعلام نمی کنند برای شب احیای ایرانی ها . شامورتی بازی هم حدی دارد .قبل از هر چیز باید به مخاطبان گفت می شود لطف کنید این استودیویی را که به مردم نشان می دهید ادرسش را هم منتشر کنید .   اینکه کسی از اپارتمان خودش تلویزیونی داشته باشد خوب هست ، هنر هم هست ولی دیگر قرار نیست تلویزیونی که همش تو شو و ملکه زیبایی و سکس هست که در مسایل سیاسی ، خبر سازی و جعل خبر کند . از نظر اخلاقی و رسانه ای درست نیست .  اگر دوستان ادرسی از این
 تلویزیون دارند لطف کنند برایشان دست گل بفرستیم سپاس
توافق هسته ای ایران با 5+1 هر وقت اعلام شود یعنی میلیاردها دلار اینطرف  و انطرف می شود . عربستان سعودی به رده سوم تنزل پیدا می کند ایران می شود دوم منطقه خاورمیانه و متحد غیر رسمی امریکا  برای کنترل و مدیریت کمربند طلایی امریکایی ها .  بعدا 6 تا کشور قدرتمند جهان توافق را اعلام نمی کنند برای شب احیای ایرانی ها . شامورتی بازی هم حدی دارد .

هیچ نظری موجود نیست: