Translate

چهارشنبه، فروردین ۲۶، ۱۳۹۴

سفر تخست وزیر هند به کانادا مقایسه ای برای اعتبار جامعه ایرانی و ضررهایی که سیاستمداران به ایرانی ها زدند





درسهایی برای جامعه ایرانی در کانادا.  نخست وزیر هندبعداز 42 سال  دیروز به کانادا امدبا نخست وزیر قرارداد فروش اورانیوم کانادا به هند را برای تاسیسات هسته ای امضا کرد . مندی  امروز به تورنتو سخنرانی داشت فردا با نخست وزیر کانادا به ونگوور خواهد رفت . در این سفر ها 16 نماینده محافظه کار کانادا نخست وزیر هند را همراهی می کنند زیرا یک میلیون هندی کانادایی در 33 حوره رای قابل ملاحظه ای دارند .    حالا مقایسه کنید جامعه ایرانی با 300 هزار نفر در کانادا .  نخست وزیر کانادا اصلا جامعه ایرانی را در عمل تحویل نمی گیرد بعداز 8 سال برای اولین بار در عید نوروز در ونکوور شرکت کرد . انهم با ابی ادبی تمام یکساعت به برگزار کنندگان مراسم اجازه ورود به سالن نوسط تیم امنیتی هارپر که باصظلاح مهمان بود را  ندادند و مراسم یک ساعت دیر تر شروع شد .
شاید باید از نمایندگان ایرانی تباری که از هر گونه دشمنی با جامعه ایرانی بنام حقوق بشر در نزد مقامات کانادایی کوتاهی نکردند ، این سوال را کرد

بجای تمبر نوروز اول از جامعه ایرانی بخاطر مشکلاتی که برای انها بوجود اوردند برای اهداف شخصی و سیاسی ناچیز خود ، معذرت خواهی کنید و اشتباهاتتان را جبران کنید .  ایرانی ها بدلیل تحریم ها و جنگ های اقتصادی علیه ایران توسط محافظه کاران و حمایت لیبرال ها ، هم ازنظر سیاسی و هم اقتصادی ضربات جبران ناپذیری خوردند که تا سالها جبران نخواهد شد . 

هیچ نظری موجود نیست: