Translate

دوشنبه، فروردین ۲۴، ۱۳۹۴

اقای نیک اهنک همسو با توپخانه ناتینیاهو ، قلمتان را نفروشید .


اقای نیک اهنک :
مگر امریکا  هزاران میلیارد ها دلار هزینه سفر به ماه و مریخ نکرده است   چه بدست اورده است  در حالیکه در ثروتمندین  شهر ثروتمندترین گشور جهان  یعنی نیویورک  در سال 2014 تعداد 53,615 people in January 2014, the highest level ever recorded.زار نفر شبهادر پناهگاه خوابیده اند   . یعنی بی خانمان هستند   .
این هیچ احساس شرمی در شما که در واشنگتن از پول همین مردم  امریکا می گیرید که به مردم ایران شلیک کنید، ندارید .  هرچند این شلیک توپخانه رسانه ای   بنام ازادی خواهی و حقوق بشر ولی   هماهنگ  با توپخانه ناتینیاهو هست .
قلمتان را ارزان نفروشید
 حکومتها می ایند و می روند . سیاستمداران می ایند و می روند . اما کسانی که در کنار مردم ماندند را مردم فراموش نمی کنند. قلمتان را  نفروشید .

جمهوری اسلامی، حق مسلم ماست! خشک‌سالی مخرب، حق مسلم ماست! انرژی ...

باور کنید این تیتر را برای قر دادن اینجا نیاورده‌ام. نگاهی به آن‌چه امروز بر سر کشور آمده و فردا نسل‌های بعدی‌مان باید متحمل‌اش شوند، می‌تواند ذهن‌های ما را به هر جایی بکشاند تا مقصرهایی برای روزگار تلخ و بی‌امیدمان بیابیم. البته هنر ما ایرانیان این است که تقصیر را گردن دیگران بیاندازیم و در دام توهم توطئه بیافتیم، اما، اگر اندکی دقت کنیم، خواهیم دید که برای یافتن مقصر، بایستی تنها به یک چیز بنگریم: آینه.
بررسی کنید هزینه به انجام رسیدن برنامه‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی در دو دهه‌ی گذشته چقدر بوده است؟ بررسی کنید به واسطه‌ی عدم اطمینان دنیا به حاکمان ایران، تحریم‌ها چه بر سر کشورمان آورده است؟ از سوی دیگر، به واسطه‌ی لج‌بازی و قدرت‌طلبی طالبان امپراطوری شیعی جدید، تداوم برنامه‌ی هسته‌ای، چه سهمی از بودجه را که می‌توانست صرف زیرساخت‌ها شود را عملا نابود کرده است؟ آیا شهروندان ایرانی به جای سر دادن شعار «انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست» از نظام جویای واقعیت شده‌اند؟

هیچ نظری موجود نیست: