Translate

یکشنبه، دی ۲۱، ۱۳۹۳

نظری در مقاله مهرداد درویش پور »من شارلی هستم

با سلام و احترام
اولا ازادی رسانه با مسولیت اجتماعی همراه باشد زیرا رسانه ها نفوذ موثری در جامعه دارند .
 . 2- روح ازادی بیان قاعدتا در مرحله اول باید شامل افرادو  اقلیتها باشد چیزی که بنظر می رسد در فرانسه مخصوصا د رمورد مسلمانان اینجوری نبوده است .  
3- توهین به دیگران جه مسله ای را حل می کند ؟ ایا باعث اگاهی رسانی می شود ؟ یا ترویج نفرت و کینه توری می شود که در این مورد 12 نفر قربانی این ترویج نفرت شدند .

4- این دو برادر متولد فرانسه  بودند . بزرگ شده پرورشگاه و دبستانی که قاعدتا باید سکولار بوده باشد .  چرا د رکانادا و فرانسه وقتی که فرزندان و یا مهاجران به دستاوردهای جهانی می رسند  نتیجه حضور در ان کشور ها هستند ولی وقتی کار اشتباهی می کنند می شوند بچه کشور دیگر

5- اقای درویش پور جامعه شناس هستند باید بدانند که دولت فرانسه هنوز از قتل عام میلیونها الجزایری در جریان استقلال الجزایر معذرت خواهی نکرده است .
6 - قتل قذافی توسط ماموران امنیتی فرانسه در حالی که دستگیر شده بود .    دخالت در مالی و ساخل عاج و لیبی و عراق - کمک به بنیاد گرایان مسلمان در جریان براندازی بشار اسد همه نقض حقوق بشر و در تناقض با دمکراسی و روح ان است .

7-  از 8 درصد جمعیت مسلمان فرانسه چند درصد واقعا قانون شکن بوده اند ؟
8- در رواندا 800 هزار نفر در چند روز توسط مسیحیان کشته شدند .
9- در عراق و سوریه تعداد خبرنگاران مسلمانان کشته شده توسط افراطیون مسلمان که اتفاقا قاتلانشان  اهل کشورهای غربی بوده اند  بیشتر از خبرنگار سفید پوست بوده است ولی کسی برای انها در غرب گربه نکرد . یعنی استاندارد دوگانه که خود مهمترین عامل برای بی عدالتی ها و شورش ها و افراطی گری ها هست
دبیر بین المللی انجمن خبرنگاران و نویسندگان قومی امریکای شمالی ( کانادا )

«من شارلی هستم»: در دفاع از رواداری و آزادی بيان

هیچ نظری موجود نیست: