Translate

چهارشنبه، آذر ۱۲، ۱۳۹۳

کند کاری در شهرداری ریچموند هیل بخش جواز تعمیرات

رفتم شهرداری ریچموندهیل برای کار ان مغازه دار ایرانی- سوال کردم رفتم طبقه 4- 10 دقیقه منتظر ماندم تا 4 تا خانم از وقت استراحت امدند . یکیشان امد و سوال کرد.
در کامپیوتر چک کرد . گفت 9 دسامبر بررسی می شود . گفتم کی حاضر می شود گفت نمی دانم گفتم امیدوارم قبل از تعطیلات کریسمس  باشد برای اینکه پیداکرید ن ادمهای حرفه ای در تعطیلات سخت است .
لورا گفت منهم امیدوارم .
رفتم طبقه اول پیش عضو انجمن شهر - گرگ بروز - در جلسه بود منشی وی اوا خانم امد . گفتم نه پارتی بازی می خواهیم نه کار غیر قانونی . بگن کی حاضر می شود اقلا تکلیف خودش را بداند زیرا چند هزار دلار اجاره مغازه می دهد. اوا گفت بمانید تا جلسه تمام شود. گفتم اگر با 10 دقیقه نشستن حل می شود . می مانم . گفت نه .  گفتم باید بریم سرکار  و زندگی مانند یعقوب لیث باید از دست رنج خودمان بخوریم و شکر خدا می توانیم کار کنیم .
در ادارات کانادا محترمانه پیگیر باشید .   در ادارات دولتی کم کار می کنند.
با تلفن کارهای مهم جواب ندارد هیچ کس بعدا مسولیت قبول نمی کند.
حتما کارهایتان و تماس هایتان را مستند کنید تا بعدا حرفتان پیش مسولان ان اداره و یا شکایت در دادگاه ها موثر تر باشد .
شهرداری ریچموند هیل به گفته ساختمان ساز های ایرانی ، یکی از سخت گیرترین شهرداری ها هست .

هیچ نظری موجود نیست: