Translate

دوشنبه، دی ۰۸، ۱۳۹۳

کمیته تخریب فعالین جامعه ایرانی تورنتو در حمایت از رضا بنایی

شنیده شده است در ماه نوامبر جلسه ای با شرکت   تعدادی از طیف فعالان حقوق بشر  ( سیاسی ) دانشگاه یورک و تورنتو ،جریان انشعابی سکولارسبزهای تورنتو شامل ارشاک شجاعی تشکیل  شده است . در این  جلسه قرار می شود به تمامی کسانی که بیانیه برکناری رضا بنایی  عامل نفوذی طیف مجاهدین خلق در کنگره ایرانیان  را حتی اگر مانند تاج دولتی که در سلام تورنتو ترییون دارد و یا ارین نژآد که در تیرگان فعال است را مورد حملات تخریبی قرار دهند .
نکته ای که باید شهروند توضیح بدهد این است که ایا شهروند تریبونی برای این جریان بوده است . زیرا  پاسخ هایی تخریبی  به مطالب شهرام تابع محمدی در نقد مدیریت کنگره  ایرانیان  و رضا بنایی  همزمان در شهروند منتشر شده است  که بنوعی نشان می دهد که  نویسنده از مقاله تابع محمدی اگاه بوده است . که قاعدتا باید در هفته بعد این پاسخ ها نوشته  و به شهروند ارسال شده بود نه همان هفته .
انتشار سایت با اخبار جعلی  علیه امضا کنندگان بیاینیه زیر نظر روان پریش فرامز شیراوند - شهلا غفوری ( مجاهدین خلق ) و ارشاک شجاعی ( از سکولار ها و از متحدان  کاسپین ماکان  از عوامل موساد ) - ارسال ای میل علیه علی احساسی نامزد لیبرال ویلو دیل و مجید جوهری نامزد لیبرال ریچموندهیل در این راستا باید  بررسی کرد .


هیچ نظری موجود نیست: