Translate

چهارشنبه، آذر ۲۶، ۱۳۹۳

سردرگمی پلیس یورک و نوجوان در ایران و مادر دل نگران در کانادا

سردرگمی پلیس یورک و نوجوان در ایران و مادر دل نگران در کانادا
هفته پیش یکی از پلیس ها تلفن کرد کمک خواست که یک نوجوانی  از کانادا به تهران رفته است . هواپیمایی میگوید د رفرودگاه طرف را تحویل داده است . ولی نه ان نوجوان و نه کسی که وی را تحویل گرفته به تلفن های مادر در این طرف جواب نمی دهند .  چه کار می شود کرد ؟  . چون اینجا که کسی نیست بشود قانونی دنبال کرد-  گفتم یا به پلیس تهران تلفن کن یا به وزارت امور خارجه  در تهران
با پلیس بین الملل.  می
خلاصه هنوز به نتیجه نرسیده اند  .دوباره دیروز زنگ زد چکار کنیم  نمی دانم  پرونده ادم ربایی تشکیل بدهیم . گفتم  می خوای به یکی از بچه محلهای قدیمان بگم با پیک موتوری بره در خونه شون .  یا به یک روزنامه ای در تهران تلفن کنم ولی خبر درز کرد با من نیست ها.
گفت اخه ادرس را نمی توانم از نظر قانونی بدهم گفتم  شتر سواری که دولا دولانمی شه که . پس برو دفتر  اقای رضا مریدی نماینده لیبرال ریچموندهیل ویگو تو که  کنسولگری را بستی . این بچه هم  ساکن ریچموند هیله  ،خودت پیداش کن .
خدایا تا جامعه ایرانی دوستی مانند اقای رضا مریدی لیبرال دارد فکر می کنم نیازی به دشمن نداشته باشد .  تا نظر شما چه باشد ؟

هیچ نظری موجود نیست: