Translate

دوشنبه، آذر ۲۴، ۱۳۹۳

ملافات با لیونگ نماینده مجلس فدرال از ویلو دیل

یک ملاقات سازنده خبرنگار ی با نماینده مجلس فدرال از محله ویلودیل - تورنتو که ایرانیهای زیادی درا ن زندگی می کنند.
در مورد محافظه کاران - بدقولی جیسون کنی در مورد ملاقات با جامعه ایرانی - بی سوادی جان برد وزیر امور خارچه -  نقاط مشترک جامعه ایرانی و  محافظه کاران - بستن حساب توسط بانکها کسانی که چند صد دلار دارند نه کسانی که میلیون دلار دارند که نشان می دهد اقشار اسیب پذیرتر توسط بانکها سوژه می شوند .  تعطیلی کنسولگری و مشکلات هزاران ایرانی که باید به واشنگتن بروند - ضرروت ملاقات مستمر با جامعه ایرانی به طور مستقیم و بدون واسطه که جرفهای انها را بشنوند و خودشان تصمیم بگیرند .

قانون تجارت سکس و دودید اقلیتی و حاکم در کا نا دا -  دو ساعتی این گفت و شنید طول کشید قرار شد بعداز سفر هند اقای لیونگ  جلسه ای برای گفت و شنید با جامعه ایرانی با کمک انجمن خبرنگاران و نویسندگان قومی برگزار کند .
به وی گفتم هر نمایندگان مجلس باید از ایران -عربستان - اسراییل و ترکیه به عنوان کشورهای مهم منطقه خاورمیانه بازدید کند و دست اول د رمورد پیچیدگی سیاست و ظرافت مردم در مورد زندگی و حاکمیت تجربه پیدا کنند.
این گفت و گو دو ساعت طول کشید .اقای لیونگ اهل تایپه کشور تایوان هست و به زبانهای ژاپنی و کره ای صحبت می کند وی در مورد مشکلات مهاجران اقلیت ها در ان سالهایی که به کانادا امده بود 1974 در دانشگاه می گفت . به وی اجازه نداده بودند در رشته حقوق درس بخواند .

هیچ نظری موجود نیست: