Translate

پنجشنبه، آذر ۲۰، ۱۳۹۳

رضا مریدی از داشتن نیروگاه اتمی ترکیه حمایت می کند ولی مخالف نیروگاه ایران است . ایا این اتفاقی است ؟

روزنامه نگاری سخیف  از نوع سلام تورنتو - محسن تقوی -سردبیر مجله و مشهود ناصری خط سه اکثریتی شده  در ایران لیبرال در سرمایه داری کانادا ، با رضا مریدی   وزیر لیبرال دولت در سفر ش به ترکیه مصاحبه کرده اند . رضا مریدی می گوید برای ترکیه نیروگاه اتمی خوب است .  
اولا این اقای مریدی و شما ها چه لیبرالی هستید که در شرایطی که دولت ترکیه از داعش حمایت سیاسی و   تسلیحاتی می کند
 2- در شرایطی که ترکیه باعث اواره شدن صدها هزار سوری است  
3- ایا ترکیه  در محاصره ناظر قتل عام مردم در کوبانی  دخالت دارد یا نه ؟
4- است . به ترکیه سفر می کنید    .

5- د رمورد نیروگاه اتمی بوشهر همسو با رژیم ناقض حقوق بشر اسرایل که مسول ترور دانشمندان اتمی ایرانی در رسانه های کانادایی و دولتمردان طرفدار تحریم حزب محافظه کار انر ا محکوم می کنید .

6- ایا با مقامات ترک د رمورد عدم حمایت از داعش صحبت کردید و یا حقوق بشرتان در انجا تعطیل می شود .

 مریدی :
4ـ ملاقات خصوصی با رئیس سازمان انرژی اتمی ترکیه که در محل این سازمان در آنکارا انجام شد. ترکیه برای تولید برق در نظر دارد 12 راکتور اتمی تاسیس کند. در این ملاقات اینجانب درباره تکنولوژی اتمی انتاریو پتانسیل موجود در این استان در زمینه صنایع اتمی صحبت کرده و اظهار امیدواری کردم که شرکتهای انتاریو بتوانند در پروژه های اتمی ترکیه با شرکت در مناقصه های مربوطه به زمینه های مهندسی و تجهیزات و ارائه تکنولوژی سهیم باشند.

نرژی اتمی یک راه حل شدنی برای ترکیه است که بیش از دو دهه مورد توجه و بحث و بررسی بوده است که آیا این راه را انتخاب بکنند یا نه. من فکر می کنم این انرژی یک راه حل عملی برای آنها است. همانطور که می دانید مضرات محیط زیستی انرژی اتمی به مراتب کمتر از ذغال سنگ است.

این نشریات  اگاهانه و یا نااگاهانه وطن فروشی به مردم ایران را تحت عنوا ن روزنامه نگاری و چپ  و روشنفکری دارند جا می اندازند .  انهایی هم که به انها اگهی می دهند در این وطن فروشی سهم دارند . صلاح مملکت خویش خسروان دانند.

http://salamtoronto.ca/?p=23907
اعلامیه رسمی حزب لیبرال انتاریو منجمله رضا مریدی در مورد حمایت از اسراییل  

هیچ نظری موجود نیست: