Translate

شنبه، مهر ۱۲، ۱۳۹۳

نظرات من و اقای تاج دولتی

با تشکر از اقای تاح دولتی که نظرشان را اعلام کردند .    قبل از هر چیزی  اگر جایی را اشتباه گفته ام با سند بگویید .  حرفهای من با سند و مدرک است و قضاوت را هم به خوانندگان و ببیندگان واگذار می کنم . 1- وظیفه ما هم اطلاع رسانی است و اینکار را می کنیم  .           2 - برخلا ف شما حق را فدای مصلحت روزنامه نگاری مصلحت گرایانه کامیونیتی نمی کنیم .   3-  ما بر خلاف انجمن قومی که ریسش 2 سال هست مانند رهبران دیکتاتوی سرکار هست ، از حقوق رووزنامه نگاران از چین تا ایران و ترکیه و امریکای لاتین به اندازه توانمان دفاع می کنیم .     کاشکی انجمن شما در این حوزه ها کار می کرد تا در انجا این کارها را می کردیم .   خودتان بهتر می دانید رسانه ها اقلیت در کانادا یعنی فقط عکس گرفتن سیاستمداران کانادایی که بگوییند ما در مورد اقلیت ها جدی هستیم و الا در عمل که جور دیگری هست .                                                                                                                                                                                         3-                        علی احساسی کاندید میانه رو تر ی بود و برنده شد .  . ادامه خواهیم داد .  ا  گر شرکت  رضا مریدی 7 سال در مراسم استقلال اسراییل در تورنتو بدون اینکه یک عکس انداخته شو د و  یا در سلام تورنتو و شهروند دو نشریه مدعی رسالت خبرنگاری  گزارش شود  و یا با سفیر اسراییل در تورنتو همزما ن با جنبش سبز ملاقات شود و همزما ن بر تعطیلی کنسولگری و تحریم ها در رسانه های فارسی و اصلی کانادا گفته شود ، حمایت از اسراییل نیست این دیگه نشان این است که شما متاسفانه  آقای تاح دولتی همچنان مانند نشریه زرد سلام تورنتو در پوشاندن حقایق تلاش می کنید .     کسی را که نمی خواهد بیدار شود را که نمی شود بزور بیدار کرد .                                                                                               4- شریعتمداری از بودجه حاکمیت می خورد و بر مخالفان می تازد شما ورسانه تان که موافق هیت حاکمه انتاریو در این 11 سال هستند .  در ضمن شما نامه اینکه در 2006 از اقای مریدی خواسته شد که بیایند و در مورد 200 هزاردلار کمک مالی به نام ا کامیونیتی ایرانیان توضیح بدهند ( ان زمان ایشان نامزد لیبرال ها بودند و شما در شهروند می نوشتید ) نامت را بدلیل اینکه روزنامه نگار هستید ننوشتید .                                                                         5- در ضمن اگر کار من ایراد داشته باشد در محضر استادان بزرگ روزنامه چون شما - اقای زرهی خانم الماسی و اقای تقوی و صاحبان رسانه تصویری اقای زرین مهر و شیوا خانم شاگر دی کردیم .   اگر خوبی است که از این استادان هست و اگر کاستی باز هم از استادان هست .    6- یک بار اقای تقوی هی در مورد است و هست مقاله من ایراد می گرفت بهش گفتم دوست عزیز نه سلام تورنتو الاهرام مصر نه من حسنن الاهیکل -  ایشان هم گفتند اقای سلطانپور ما اینجا باید زندگی کنیم .     همیشه گفته ام به اندازه یک رای ، به لیلی پور زند و تحریمی ها مانند کاوه شهروز و رضا مریدی رای نمی ددهم . و به اندازه توانم مسایل را اطلاع رسانی می کنم   ولی شکی ندارم  ادامه حکومت جمهوری اسلامی را باید در عدم بهای به ازادی و بهای شخصی جستجو کرد . در کانادا حرف نمی زنیم در ایران هم اگر بوده ایم و حرف زدن مخاطره داشته است ، حرف نزده ایم و رژیم را تایید کرده ایم .    در هر حال وب لاگ و برنامه های من 6-7 سالی است که هست اگر کسی مورد مشخصی دارد بگوید والا گیر بنی اسراییلی دادن باعث خاموش شدن صدای ما که مخاطب محدودی هم دارد نخواهد شد . البته مقالات دیکران را هم بیشتر از مطالب من نمی خوانند .  

هیچ نظری موجود نیست: