Translate

یکشنبه، مهر ۲۷، ۱۳۹۳

ایا نامزدهای لیبرال ایرانی تبار مردم را فراموش کرده اند ؟

دوستی می گفت من با خانواده مان 4 نفر 80 دقیقه در صف رای دادن نامزدهای لیبرال ویلودیل  در روز 30 سپتامبر بودیم . ددهها ایرانی دیگه هم بودند .
گفتم یک هفته بعد  علی احساسی مهمانی تشکر از داوطلبان تیم خودش را  در یک رستوران گرفته بود . د
وست گفت داوطلبان خیلی ز حمت کشیدند خوب است ولی با رای تک تک ما پیروز شد و مسیر زندگی سیاسی یکی عوض می شود.  قدر شناسی چیز خوبی است .


می گفت چطور قبلش زنگ می زدند برای فرم پرکردن و رفتن و رای دادن ،بعداز رای دادن  و پیروز شدن یادشان می رود از کسانی که به انها رای دادند تشکر کنند. دوست می گفت مسله تشکر نشان دهند ه این است که به ادمها واقعا با رای و بی رای احترام گذاشته مداری شود و ما وسیله ابزاری نیستیم .  
دریغ از دو خط اگهی تشکر  از مردم بخاطر حمایتشان در رسانه ها ی فارسی اگر جلسه ای نمی گذارند .
دوست می گفت ایا در انتخابات 2015 هم توقع  دارند حمایت شوند ؟

2- به دوستمان گفتم  اقای مجید جوهری نامزد پیروز لییرال ریچموند هیل هم ندیدم در رسانه ای علنی تشکر کرده باشد . شنیدم که گه گفته بود تا اینجاش را ما امدیم .
یعنی کسانی که رقیب انتخاباتی وی را با سوالات درست و سابقه سیاسی خط دار اطلاع رسانی کردند ، با ان کاندید مشکل شخصی  داشتند و به طور برنا مه ریزی شده در جهت حمایت از نامزد پیروز نبوده است .
براستی اگر از رقیب نا مزد های پیروز ، حمایت شده بود و یا سکوت شده بود هم این دوستان پیروز شده بودند ؟

3- راستش فراموشکاری به این سرعت ، به اعتماد جامعه کمک نمی کند .

  4- ایا کسی  پیام تبریک اقای رضا مریدی نماینده لیبرال مجلس انتاریو از ریچموند هیل را  برای برنده شدن دو نامزد ایرانی تبار و لیبرال در ریچموندهیل و ویلودیل دیده است ؟  ر ؟ مگر تبریک  یک عرف سیاسی کانا دایی نیست ؟    امیدوارم  ژن ها ی بد سیاست خاورمیانه مانند حسودی - انتقا م و فراموش کردن ریشه های خودشان   در ایرانی های  حزب لیبرال فعال نشده باشد .


هیچ نظری موجود نیست: