Translate

چهارشنبه، مهر ۰۹، ۱۳۹۳

پیروزی علی احساسی شکستی دیگر برای تحریمی ها از مجاهدین ضد ایرانی تا رضا مریدی و لابی اسراییل

تبریک پیروزی علی احساسی برای   پیروزی لیبرال ها در منطقه ویلودیل
  تایید دیگری بر بی پایگاهی و شکست  جریان طرفدارجنگ افتصادی و تحریم ها علیه مردم ایران ، ائتلاف  گروه ضد ایرانی و ضد مردمی مجاهدین خلق -  رضا مریدی و نشریه شهروند و  طرفداران لابی اسراییل . و طرفداران حمله نظامی به ایران
  حمایت ارت اگلنتون و ارو ین کاتلر از دو کاندید ای طرفدار تحریم  یعنی شکست سخت انها و اینکه حضور مردم نیت های شوم این جریانات ضد ایرانی و ضد استقلال و وابستگی را خنثی می کند .

علی احساسی نشان داد با پشتکار می توان بدون حمایت و حتی کارشکنی های پنهانی رضا مریدی که شواهد زیادی از حمایتش از نامزد مخالف علی احساسی و ماشین حزب با حمایت اقشار مختلف جامعه ایرانی می توان در احزاب کانا دا مطرح شد .
امیدواریم جریانات وابستگی  که تمامی تلاششان را کردند و شکست خوردند متوجه شده باشند که در بین افکار عمومی جامعه ایرانی و دریک انتخابات ازاد پایگاهی ندارند .
امیدواریم اقای علی احساسی با حضور در سیستم حزبی و قدرت بر علیه خواست  ها و حقوق همه ایرانی ها ی ویلودیل و انتاریو اقدام نکند.


امیدواریم خانم لیلی پور زند و کاوه شهروز از شکستشان تجربه بگیرند و بجای توسل به لابی های پوسیده قدرت ، و استفاده ابزاری از حقوق بشر سیاسی دست بردارند و برعلیه حقوق جامعه ایرانی فعالیت نکنند. 

نیروهای مترقی جامعه ایرانی ممکن است نتوانند کسی را به تنهایی به پیروزی برسانند ولی تجربه مجید جوهری و علی احساسی ( برندگان این دو حوزه ) و تابت کرد که می توانند با کمک اقشار علاقه مند جامعه ایرانی ، در پیروزی رقیبانشان نقش داشته باشند . امیدواریملا خانم الماسی و حسن زرهی هم اعتبارشان در جامعه ایرانی را دوباره تجدید نظر کنند و اینقدر علیه برای تحریم و جنگ و کودتاچی ها ی مصر و ضد مسلمانان تلاش نکنند. 

ایا انها از این شکست ها درس خواهند اموخت ؟

هیچ نظری موجود نیست: