Translate

جمعه، مهر ۰۴، ۱۳۹۳

سوز و گداز ورشکسته های سیاسی سلطنت طلب در شهروند

سوز و گداز ورشکسته های سیاسی سلطنت طلب در شهروند برای نه جامعه ایرانی در ریچموند هیل به نماینده ضد استقلال ایران - کاوه شهروز
صمد اسد پور اولا د ر کانادا مدرک دکتر ا ندارد بنابر این نمی تواند از موضع کانادایی نسخه بپیچد
2-  صمد اسد پور خود از طریق مهندسی شده وارد کنگره موسوم به ایرانیا ن شدند و بدروغ خود را نما ینده جامعه ایرانی ها در بین سیاستمداران کانادایی در جهت منافع جنگ طلبان و جنگ اقتصادی علیه ایران همرا ه با فرخ زندی ، بنابراین نمی تواند درس اخلاق و دمکراسی بدهد  .
3- صمد اسد پور از افرادی هست که در محافل خصوصی ، مخالفان را بدون دلیل وابسته می خواند درحالیکه کاوه شهروز از سوی جریان بدنام و ضد ملی مجاهدین رجوی ، علی وکیلی حمایت می شد .  طرفدااران مجاهدین خط و خطوطشان از پاریس می اید و حتی در روابط شخصی انها هم اعمال نظر می شود . بنابراین اسد پور باید مشخص کند همسویی یک جزبان ضد ملی و ضد مردمی مانند مجاهدین رجوی با کاوه شهروز در چیست ؟
4- کاو ه شهروز - سلطنت طلبان و مجاهدین و طرفداران تحریم بخش کوچکی از جامعه ایرانی در کانادا هستند که خواسته یا ناخواسته از سوی لابی جنگ طلب اسرایل و نو محافظه کاران کانادایی  حمایت می شوند .  انها دمکرات نیستند زیرا به دروغ خود را در رسانه های کانادایی و نزد سیاستمداران نماینده جامعه ایرانی می دانند . چیزی که شهروند هم می داند و لی سانسور می کند و این فریبها را منتشر می کند بدون اینکه مخالفان اکثریتی این جریان وابسته فرصت نقد داشته باشند .

جامعه ایرانی و انتخابات/سیاوش اسدپور -شهروند

September 25, 2014 17:22


هیچ نظری موجود نیست: