Translate

سه‌شنبه، شهریور ۲۵، ۱۳۹۳

حقوق بشر در کنگره موسوم به ایرانیان

نکاتی در مورد  حقوق بشر در   کنگره  موسوم به ایرانیان

سعید سلطانپور
16 سپتامبر 2014- 26 شهریور
ر می شود از حقوق بشر گفت وقتی یک جریانی با 300 رای خودش ناقض خقوق جامعه ایرانی در تورنتو - جی تی ای و انتاریو و کانادا هست زیرا در این چند سال گذشته   مدعی بوده اند که نماینده جامعه ایرانی بوده اند و تمام تلاششان در جهت لابی اسراییل و افزایش تحریم ها علیه ایران بوده است .
2-   شهلا عفوری از جریان ضد ملی و ارتجاغی مسغود رجوی  خط می دهد سارا تخشان غیر انتخابی بیرون می رود و رضا بنایی ( غیر انتصابی ) ظرف یک هفته بعدا از انتخابات کنگره وارد می شود و اتفاقا ریس کنگره می شود و همه اعضا ساکت مانده و توضیحی هم به اعضای خودشان در این جرکت غیر دمکراتیک نمی دهند
3- استعفای کاوه شهروز از طرفداران تحریم در شب انتخابات  دوره قبل هنوز توضیح داده نشده است .
4- حمایت جناحی از هیت مدیره کنگره فعلی از کاوه شهروز در نامزدی لیبرالها  که به نه جامعه ایرانی در ریچموندهیل شکست خوردند .

3-   کمیته حقوق بشر تشکیل می دهند و از انجا که مسله شان سیاسی کاری است و نه حقوق بشر بجای اینکه برای وزیر مهاجرت کانادا که مسول امور پناهندگان هست تصمیم می گیرند به وزیر امور خارجه جنگ طلب طرفدار تحریم و طرفدار نناتیتیاهوا و ضد ایرانی  محافظه کار - جان برد - نامه بنویسند یعنی گرا بدهند .
الف - اگر نمی دانند که بعداز دهها سال زندگی در کانادا هنوز سیستم سیاسی کانادا را نشناخته اند و بنابراین در حدی نیستند که بتوانند از حقوق و منافع اکثریت جامعه ایرانی دفا ع کنند . شرط لازم شناخت کامل سیستم سیاسی کانادا در 3 سطح است .
ب-  اگر می دانند که دارند تحریف می کنند و از نظر حقوقی و اخلاقی وکالتشان از سوی انتخاب شدگان کنگره زیر سوال است.

مار ا به خیر شما امید نیست     شر مرسانید .  
 

هیچ نظری موجود نیست: