Translate

شنبه، تیر ۲۸، ۱۳۹۳

دستگیری یک پناهجوی دیگر ایرانی توسط اداره مهاجرت کانا دا د رتورنتو

روز چهارشنبه ، بنجامین یک متقاضی پناهندگی از کا نادا ، هنگام مراجعه به اداره مهاجرت ، توسط ماموران اداره مهاجرت  کانا دا - تورنتو - دستگیر و به  زندان اداره  مهاجرت  منتقل می شود .      این خبر را یک دوستی بعدازظهر جمعه به من داد .

این دوستان پنا هنده موقع پول دادن که می شود به حسین مترجم  ها برای  کیس ساختن و وعده جلو ا نداختن و برنده شدن پناهندگی چند هزار دلار پو ل می دهند جیک .و پوک زندگیشا ن را هم به اینها می گویند که بعید نیست به طرف های دیگر هم نفروشند. چون کاسب هستند .  برخی از وکلای پناهندگی را که شهرت خوبی ندارند پول می  دهند ، بعدا موقعی که کار خراب می شود می ایند سراغ ما و دوستان که مجانی این کار ها را بخاطر خدا و مردم می کنیم ولی تور خدا دقایق اخر خبر ندهید اخه جامعه ایرانی انقدر نفوذ و اعتبار سیاسی و نماینده سیاسی با نفوذ دبسوز ندارد که بتوانند یک کار ریشه ای از کمک به پناهندگان واقعی از زمان پناهندگی تا اخرین مراحل و قبو ل شدن انها انجام بدهد .

شکر خدا به همت جامعه توا نا و ثروتمندان جامعه ایرانی که بسیاریشان خودشان پنا هندگان سابق بوده ا ند ،    امکانات مالی و کمک های مالی  کامیونیتی  ایرانی  در  حوزه   کمک به پناهندگن  در حد صفر است .
 زود تر خبر بدهید از کانالهای سیاسی و نمایندگان مجلس اقدام بشود.


در هر حا ل اگر زودتر خبر دار می  کردند ساعت 3 وزیر مهاجرت در شماره  489خیابان  کالج  همراه با جسون کنی مرد شماره 2 دولت هارپر ، بود انحا می شد در جمع در مورد این پناهنده و دیگران خبررسانی و سوال کرد و جلوی اخراج و زندانی شدن انها را گرفت .  

البته کمتر پناهنده یرانی را شنیدیم   که در مدت پناهندگی اش برای جامعه ایرانی و یا نها دهای مدنی و اجتماعی کار داوطلبانه کرده باشد .  
و این دا ستان تلخ ادامه دارد .

هیچ نظری موجود نیست: