Translate

سه‌شنبه، فروردین ۲۶، ۱۳۹۳

جلسه 13 نفر ی کنگره و ماهیت غیر دمکراتیک گردانندگان

جلسه بررسی  ایین نامه پیشنهادی کنگره ایرانیان امروز عصر با اعتراض دیوید موسوی به شهرام تابع محمدی در مورد اینکه فقط در مورد ایین نامه باید صحبت کرد و وقت زیادی از   وقت جلسه را می گیرد .
دیوید موسوی امشب ماهیتی از دیکتاتوری که از طیف مجاهدین رجوی  از طریق مادر ، دایی و زندایی اش به ارث رسیده است را به نمایش گذاشت .
شهرام تابع محمدی  از معترضین به روند غیر دمکراتیک کنگره و عدم پاسخگویی هیت مدیره به دیوید موسوی اعتراض می کند البته به وی بعدا اجازه صحبت داده می شود .


با توجه به  اعتراض سهیلا دادخواه از  زنان چماقدار وابسته به  جریان حزب کمونیست کارگری  تورنتو به ضبط فیلم توسط مهدی شمس ، ضبط برنامه ممانعت ایجا د می شود تا روحیه عدم دمکراسی خواهی و ظرفیت پایین هیت مدیره فعلی کنگره و هواداران افراطی غیر دمکرات انها البته با اسامی دهن پرکن ، بیشتر مشخص شود . ، جمعا 13 نفر در این جلسه شرکت داشتند . از هیت مدیره کنگره دیوید موسوی و خانم تخشا حضور داشتند  در این جلسه 5-6 ماده بررسی شد.
فارسی شکر است
یک ضرب المثل فارسی  هست که می گن خدا خر را شناخت بهش شاخ نداد . هیت مدیره کنگره با تمامی روشهای غیر دمکراتیک کلا با 300 رای اینجوری رفتار می کنند اگر براستی رای جامعه چند هزار نفر را داشتند مخالفین را به اردوگاه کار می فرستادند .  

هیچ نظری موجود نیست: