Translate

شنبه، تیر ۱۰، ۱۳۹۱

روز کانادا مبارک


happy Canada day - روز کانادا مبارک باد
145 مین سالروز  تشکیل کنفدراسیون کانادا گرامی باد
امیدواریم که در سال جدید بیشتر از سیاست و اجتماع کانادا از طریق مشارکت کرد ن همگانی ، هم یاد بگیریم و هم یاد بدهیم و فرهنگ ما ن را صیقل بدهیمو

جمعه، تیر ۰۹، ۱۳۹۱

بی مسولیتی بساز بفروش و قتل دو ادم بی گناه در انتاریو



بی مسولیتی بساز بفروش ایرانی- ارمنی -کانادایی و قتل دو ادم بی گناه در انتاریو


امان از دست این جماعت بساز بفروش ایرانی که در کانادا از فرصت ها ی سیستم استفاده کرده ( درست و یا نادرستش برای بعد ) پولدار شده اند ولی موقع پو ل دادن برای تعمیرات و یا هزینه کردن برای نگهداری ساختمانها ،  به سبک ایران و ارمنستان  هزینه کرده و پول می دهند .
چرا این را می گویم زیرا به احتمال 99% صاحب مال د ر الیوت لیک یک ایرانی ارمنی تبار کانادایی است . البرت ( باب ) نظریان . این را که می گویم تجربه کنترات با پسرش و خود ش را درمجموعه تان هاس هایی خیابان 16 و یانگ در سال 2009 داشتم.
با همان قیمت های توافق شده خودشان هم دبه در می اوردند .
پسرش لوان هم هی می گفت نباید با ایرانیها کارکرد.  
حالا متاسفانه هرچه پول دراورده اند باید خرج وکیل بدهند عوض اینکه به کامیونیتی کمک بکنند
 حالا نوبت کامیونیتی ایرانی هست ایا باید به این افراد کمک کرد ؟ کسانی که  به کانادا هم که انها را صاحب ثروت و موقعیت کرده است رحم نمی کنند. تجربه تلخی که امیدوارم دیگر بسازبفروشان ایرانی ( ان بخش ناتویش ) تجربه بگیرن

Elliot Lake mall roof collapse: Concrete expert says 

When reached at his home in Richmond Hill on Tuesday, Eastwood Mall Inc. owner Bob Nazarian said, “We have been told that every call should be referred to our attorney.”

Nazarian’s lawyer did not return a phone call from the Star.salt seepage could have weakened structure

تبعیض بیمه در مناطق مختلف -


آیا می دانید در مناطقی مانند نورث یورک – مارکهام و ریچموند هیل بیشتر از تورنتو بیمه ماشین می پردازید ؟
می دانید چرا ؟
ایا میدانید بیمه اتوموبیل درانتاریو بیشتر از دیگر استانهای کاناداست ؟
چرا دولتمردان کاری نمی کنند؟ مصاحبه  سعید سلطانپوربا سینگ نماینده  ان دی پی در مورد لایحه تبعیض شرکتهای بیمه
برنامه زنده راه حل – یکشنبه این هفته  اول جولای 2012 -7 شب تلویزیون تن بوقت تورنتو 
نظر شما چیست  ؟
سعید سلطانپور- سینگ ( نماینده مجلس انتاریو ) -جمشید باقرزاده -مدیرروابط عمومی بنیاد فروردین - خلف نعیمی

چهارشنبه، تیر ۰۷، ۱۳۹۱

اعتراض به تبعیض تی دی بانک


بنیاد فروردین در صدد است که تظاهرات مسالمت امیزی در اعتراض به تبعیضات تی دی بانک کانادا و رویال بانک برگزار کند .  در این زمینه با برخی از دوستان ر مشورت شده است . زمان و نحوه برگزاری این تظاهرات بزودی بعد از مشورت با دیگر دوستان و گروه های مستقل در راستای  دفاع از حقوق جامعه ایرانی در کانادا به اطلاع همگان خواهد رسید .

تلفن تماس 6477041566  و ای میل info@farvardin.ca

 Farvardin center is organizing
a peace full demonstration in front of TD bank Head Quarter in D.T.Toronto
  to condemn discrimination ba adn raicl profiling against Iranian In Canada.
we are consulting with other individuals and groups to make a joint action 
Tel:6477041566
     Email  info@farvardin.ca

دوشنبه، تیر ۰۵، ۱۳۹۱

مصر انتخاب مصری - ایران و تجربه 30 خرداد- راه حل





Saeed Soltanpour discusses Mursi , Egypt 2012 with Iran , 30 khordad 1961- 1360
سعید سلطانپور در برنانه راه حل  24ژوئن 2012 در مورد انتخاب محمد مرسی - -جرزنی های امریکادر بازی -
- دمکراسی - سالگرد 30 خرداد 1360 تجربه تلخ و شهادت هزاران نفر
تجربه 30 خرداد 88 درسهایی که باید اموخت


در سال 60 د رحالیکه صدها نوجوان و جوان که حتی در عمرشان دست به اسلحه نزده بودند به جرم محاربه با خداو رسول خداو نایب وی ناجوانمردانه تیرباران شدند .
دولت کانادا –انگلیس وامریکا هیچگاه در مورد این اعدامها موضع نگرفتند.
یعنی اگرجریانی مستقل باشد از حمایت غربیها خبری نیست .
مقاله ای خوب از اقای مجید پهلوان در ایران استار –یک بام و دو هوای کانادایی که در اتباط با گرسنگی در مناطق سرخپوستان کانادا از طرف سازمان ملل که با انتقاد شدی دولت کانادا روبرو شد شد


تفاوت جوانان دهه 60 تا جوانان امروزی – در حالی که جوانان ان دوره حاضر ند از جان خود برای باورها ی خود بگذرند ولی اکثریت جوانان امروزی حاضرنیستند بها برای باورهای خود بدهند .  ازادی ارازن بدست نمی اید

پنجشنبه، تیر ۰۱، ۱۳۹۱

برنامه راه حل 17 ژوئن -نگاهی به استعفا در کنگره ایرانیان




استعفا از کنگره ایرانیان

سعید سلطانپور در برنامه راه حل 12 ژوئن 2012 به استعفای 3 نفر از هیئت مدیره گروه کنگره ایرانبان کانادا


روز سه شنبه 12 ژوئن در جلسه تحریم ها به نفع مردم ایران یا به ضر ر انها در نورت یورک سنتر تورنتو – دو تن از اعضای هیئت مدیره گروه " کنگره ایرانیان کانادا" امدند و استعفای خود را به دلیل نقض مکرر قوانین  توسط 5  عضو هیتت مدیره جدید که باندی  و سیاسی عمل می کنند اعلا م کردند . خانمها شعله خلیلی و نیاز سلیمی .

 جای سپاس از تلویزیون تن هست که  به عنوان تریبون ازاد امکان اطلاع رسانی را فراهم کرده است .   متاسفانه تحلیل هایم در مورد مهندسی بودن انتخابات و شبه کودتا در کنگره درست در امد
تاسف بار این است که شهروند خود به انتخابات مهندسی شده 88 ایران اعتراض می کند چشمش را به انتخابات مهندسی شده چه در دور اول و چه در این دور می بندد و نه تنها کالبد شکافی نمی کند که سعی بر پوشش حقایق می کند.

فرح طاهری در
شهروند در9 فوریه نوشت کنگره ایرانیان در کنار مردم یا در برابر آن  ؟

در 26 اوریل شهروند در روی جلد نوشت  کنگره ایرانیان شروعی تازه

سلام تورنتو نوشته بود چشم اندازی تازه " برای کنگره ایرانیان کانادا – محمد تاج دولتی 26 اوریل  محسن تقوی سردبیر کنگره ایرانیان در استانه عصر تازه  همان شماره  نسل تازه ای از نیروهای پرورش یافته در جامعه مدرن کانادا، می توانند ما را در دستیابی به این مهّم یاری دهند.


سردبیر
شهروند فکر می کند اینها تعیین کننده خط در شهرهستند در حالیکه مسولیت سیاسی مردمی  سیاسی دارند و نه اراده سیاسی . بخش عمده جامعه ایرانی  کاری به شهروند ندارند . جوانان که اصلا نشریه نمی خوانند . برنامه های تلویزیونی را هم نمی بینند. زمانی ه 5000 سیاسی در تورنتو بودند   ولی حرکات ضد مردمی این هفته نامه در همسویی با خط تحریم عملا با خطی که در پیش گرفته اند به تمامی حرکات دمکراتیک  جامعه ایرانی در این شهر لطمه می زنند .  


سلام تورنتو ، دانش سیاسی ندارد ولی می خواهد کاری هم  برای جامعه ایرانی بکند که نه سیخ بسوزد و نه کباب مصداق نشریات زرد . اقلا 3 خطی در مورد استعفای سه نفر از هیت مدیره کنگره منتشر کرده است  .
ا

اگر اینگونه که خانم شعله خلیلی در جلسه استفعا گفتند که اقای شهروز کاوه نتوانسته بودند هیچ ردی از ای میلی عضویت درکنگره در این سالهای گذشته نشان بدهند و یا رسید پولی که حق عضویت در کنگره برای واجد شرایط بودن برای انتخابات را نشان بدهد ، ارانه گنند گفته بودند که من وکیلم و انچه می گویم سند است و یا درست است
این تفکر همان تفکر استیداد ولایت فقیه خامنه ای است که نشان می دهد از حوزه قم تا دانشگاه هاروارد فصل مشتر ک دارد و در شهروند تئوریک می شود و پوشش خبری داده می شود تا شاید بتوانند این چهر ه ها را که کار جدی برای جامعه ایرانی انجام نداده اند ، وجیه المله کنند .

خانم خلیلی می گوید قبل از شروع انتخابات و تصویب مصوبه که افرادی که جدیدا ثبت نام کرده بودند حق رای داشته باشند ، 1.3 صندوق از رای ها پر شده بود .  کنگره نه به دار است و نه بار مرام نامه اش قصد خدمت به جامعه ایرانی و دفاع از حقوق انان دارد . با لشگر کشی و عضویت مهندسی شده می تواند 300 نفر را جذب کند ، چنین اصول اخلاقی و روشهای واقعی دمکراسی واقعی را زیر سوال می برد چه برسد در بازی قدرت داخل کشور حضور داشتند با میلیاردها دلار در امد نفتی حتما به احمدی نژاد و گروهش سور می زدند .


انگونه که خانم نیاز سلیمی میگوید که این 5 عضو جدید کنگره با توسل به 5 رای اکثریتی حتی نظرات 4 نفر عضو هیت مدیره از دوره قبل را نشنیده می گرفتند یک توهین به شعور و اخلاق جامعه ماست
این که به گفته نیاز سلیمی مواضع کاوه شهروز در مورد تحریم ها از زمانی که به قدرت رسیده است نسبت به جلسه 22 ژانویه تغیییر کرده است ، جای سوال بسیار دارد
درهر حال اقایا ن کفایی و دیوید موسوی از اعضای جدید و علیداد مافی نظام از هیت مدیره دوره قبل باید به طور شفاف به اتهامات خانمها شعله خلیلی و نیاز سلیمی در مورد نقض مکرر ایین نامه کنگره و نحوه رای گیری .و منصوب شدن هر 5 نفر جدید به سمت هایشان ، و حذف 4 نفر دیگر ، پاسخ بدهند .
- ضرورت موضع گیری و شفاف سازی  کفایی - دیوید موسوی  - اسد پور و علیداد مافی نظام در مورد اتهامات 3 عضو مستعفی 
سوال این است وقتی این افراد از حق بیان همکاران خود دفاع نمی کنند ایا می توان باورکرد  که این گروه بتوانند از حقوق جامعه ایرانی در سیاست کانادا که نیاز به دانش سیاسی - شجاعت و  وقت گذاشتن داوطلبانه دارد ، دفاع کنند.
ما این تریبون را در اختیار این اشخاص قرار می دهیم تا به سوالات شما مردم پاسخ بدهند .

باتوجه به اتهامات جدی و اعلام مواضع غیر دمکراتیک گروه 5 کنگره ، و سکوت انها ، اعلام درخواست از جامعه ایرانی برای نامه نوشتن به وزیر مهاجرت در مورد بسته شدن ویزا به عنوان کنگره در حالی که وزیر قول برگزاری یک جلسه برای جامعه ایرانی را بزودی داده است ، می توان حرکتی کاملا سیاسی  برای عدم شفاف سازی و انحراف افکار جامعه ایرانی کانادایی ( بخشی که مسائل را دنبال می کند ) تلقی کرد بنابر این تا زمانی که پاسخگویی به اتهامات وارد شده از سوی 6 نفر هیت مدیره نشده است ، ارسال این نامه و یا امضا کردن بیانیه اب به اسیاب دشمنان وحدت و عزت جامعه ایرانی است .
تشکیل کنگره توسط گروه اولیه تقلیدی  ناشیانه از کنگره یهودیان کاناداست در حالی که یهودیان کانادا در سالهای بعد از جنگ دوم در کانادا تحقیر شده بودند و حقوقشان به رسمیت شناخته نشده بود . انها برای حقوق خود مبارزه کرده اند . ما به عنوان اقلیت مدیون مبارزات یهودیان –هندی ها و چینی ها هستیم که حقوق زیادی را بدست اورده اند و ما از انها استفاده می کنیم .  ازادی  مجانی  بدست نمی آید . دفاع از  حقوق جامعه ایرانی در کانادا نیاز به شجاعت ودرایت سیاسی و کار داوطلبانه دارد .

باید به این دوستان گفت فصل تابستان است و دوران باربی کیو و یوی کباب ضرب المثل قدیمی ایرانی می گوید  بوی  داغ کردن خر است
خودتان را ارزان نفروشید .

البر کامو کسانی که مدعی اند همه چیز را می دانند و همه چیز را می توانند درست کنند، سرانجام به این نتیجه می رسند که همه راباید کُشت...!
-






یکشنبه، خرداد ۲۸، ۱۳۹۱

تحریم ها و گرانی نگاهی به رسانه های ایران



 
لاریجانی در جمع نمایندگان و روحانیون همدان:
  
گرانی نان و شیر مشکلاتی را در کشور ایجاد کرده است


اقتصاد ما نباید با هر خبر جدیدی دچار تشویش و بحران شود/اگر نقدینگی به هر جایی غیر از تولید برود آسیب زا خواهد بود/مشکلات در کشاورزی، صنعت و دامپروری قابل حل است/اقتصاد ما با تصمیمات آنی و لحظه‌ای قابل حل نیست.


ایلنا: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در همین یکی دو ماه اخیر مسئله گرانی نان و شیر مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرد که باید به طور دقیق نشست و این مسائل را حل کرد. قطعاً اقتصاد ما با تصمیمات آنی و لحظه‌ای قابل حل نیست. 

انتقاد نماینده رشت از نحوه اجراي هدفمندي يارانه‌ها:
  
توزيع پول بين مردم به اقتصاد و اشتغال كشور ضربه جدي زده است


قیمت نان در رشت ۷۰درصد گران شده است

به گفته جعفرزاده ایمن آبادی، مدیرعامل بازرگانی اعلام کرده در گیلان قیمت نان ۳۰درصد افزایش یافته، این درحالیست که در رشت ۷۰درصد قیمت نان گران شده و این امربزرگ‌ترین تخلف استانداری بوده است. 


يك فعال كارگري در گيلان خبر داد:
  
افزايش فاصله درآمد کارگران با خط فقر


با افزایش هزینه هافاصله دریافتی قشر متوسط با خط فقر زیاد شده وآنان در تامین مایحتاج زندگی خود درمانده شده‌اند.

ایلنا: دبیر اجرایی خانه کارگر گیلان اعلام کرد: میزان حقوق دریافتی کارگران با حداقل‌های خط فقر افزایش یافته است. 

محمد یعقوبی با بیان اين خبر به ایلنا گفت: با افزایش هزینه‌ها فاصله دریافتی قشر متوسط با خط فقر زیاد شده و آنان در تامین مایحتاج زندگی خود درمانده شده‌اند. 


   قدرت خرید جامعه کارگری ۱۵ درصد كاهش یافت

نان ۵۰ درصد اقلام مصرفی خانوارهای کارگری کشور را تشکیل می‌دهد، در پی افزایش 30 درصدي قیمت نان قدرت خرید جامعه کارگری 15 درصد کاهش مي‌یابد.

ایلنا: یک کار‌شناس اقتصادی اعلام کرد: با افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان قدرت خرید جامعه کارگری ۱۵ درصد كاهش یافته است. 

مهدی تقوی در تشريح اين ادعا، به ايلنا گفت: با توجه به اینکه نان ۵۰ درصد اقلام مصرفی خانوارهای کارگری کشور را تشکیل می‌دهد، در پی افزایش 30 درصدي قیمت نان، قدرت خرید جامعه کارگری 15 درصد کاهش مي‌یابد. 


او ضمن رد اظهارات مطرح شده مبنی بر اثرات افزایش دستمزد کارگران نانوا در قیمت نان گفت: قیمت نان به دلیل افزایش نهاده‌های تولید افزایش یافته که پیش بینی می‌شود روند فزاینده آن همچنان در ماه‌های آتی ادامه یابد. 


این کار‌شناس اقتصادی در ادامه یاد آور شد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از کارگران بر مبنای پایه دستمزد، یعنی ۳89 هزار تومان دستمزد دریافت می‌کنند از این رو می‌توان گفت که عمده کارگران ایران هم‌اکنون زیر نرخ خط فقر گذران معیشت می‌کنند. 

۱۰ هزار کارگر به قطع یارانه‌ها اعتراض کردند


خبرگزاري ايلنا در اواسط ماه جاري پيش‌خبري از تلاش كارگران جهت تهيه طوماري در اعتراض به اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها با 2 هزار امضا را منتشر كرده بود كه طومار 10 هزار امضايي حاضر، به ثمر نشستن مرحله اول اين تلاش است.


ایلنا: بیش از ۱۰ هزار کارگر واحدهای صنعتی از ۵ استان کشور، با امضای نامه‌ای خطاب به وزیر کار به تاثیراتی که اجرای قانونی هدفمندی یارانه‌‌ها بر زندگی آنان تحمیل کرده است اعتراض کردند. 

به گزارش ایلنا، کارگران در این نامه از قانون هدفمندی یارانه‌ها با عنوان «قطع یارانه‌ها» نام برده‌اند و با توجه به وضعیت اقتصادی‌شان خواستار افزایش حداقل دستمزد‌ها براساس تورم موجود شدند. 

در این طومار که به امضای بیش از ۱۰ هزار کارگر شاغل در ۵ استان کشور در كارخانه‌هايي از جمله دارو شیشه، مهرام، فرش پارس، هفت الماس و... رسیده است، کارگران تهیه پیش‌نویس اصلاحیه قانون کار را «اصلاحیه‌ای ضد کارگری» دانسته‌اند که امنیت شغلی و معیشت آنان را نشانه رفته است. 

کارگران امضا کننده نامه همچنین به تعویق و بی‌نظمی در پرداخت حقوقشان اعتراض‌کرده‌اند و خواستار ایجاد ساز و کار قانونی و قاطعی برای پرداخت بموقع دستمزد‌ها و تعقیب قضایی کارفرمایانی که کارگران را بدون قرارداد و یا با قراردادهای سفید امضا و دستمزدهای معوقه وادار به کار می‌کنند شده‌اند. 


نا: يك کار‌شناس اقتصادی معتقد است دولت با قطع گاز و برق واحدهاي توليدي بدهكار نرخ بيكاري را در سال حمايت از كار و توليد ملي افزايش مي‌دهد. 

نجف محمودی در گفتگو با ایلنا از افزایش میزان بدهی دولت به پیمانکاران خبر داد و خاطرنشان ساخت: به دلیل عدم پرداخت یارانه واحدهای تولیدی دولتي به بزرگ‌ترین بدهکار نیروگاه‌های کشور مبدل شده و همین موضوع دامنگیر ساير واحدهای تولیدی کشور نيز شده است. 

این کار‌شناس اقتصادی در ادامه با انتقاد از عدم پرداخت یارانه واحدهای تولیدی کشور یاد آور شد: هم اکنون کلیه واحدهای تولیدی کشور به دلیل عدم پرداخت یارانه واحدهای تولیدی با مشکلات عمده‌ای مواجه شده‌اند. 


رییس اتاق بازرگانی اين استان خبر داد:
  
بحران در ۷۰ درصد صنایع استان اصفهان


گرانی حامل‌های انرژی، ۷۰ درصد واحدهای صنعتی اصفهان را دچار بحران کرده است / اگر مشکلات تولید رفع نشود در آینده‌ای نزدیک بسیاری از کارخانه‌ها تعطیل مي‌شوند.


ایلنا: آخرین آمار از وضعیت بنگاههای اقتصادی استان اصفهان، نشان می‌دهد هدفمندی یارانه‌ها، بر فعالیت ۱۵ درصد تولیدکنندگان تاثیر چندانی نداشته، ۱۰ درصد کارخانه‌ها نیز موفق عمل می‌کنند اما بیش از ۷۰ درصد واحدهای صنعتی با بحران دست و پنجه نرم می‌کنند. 

  
كارگران هزينه فشار دولت به صاحبان صنايع را مي‌پردازند

کارفرما مجبور می‌شود برای جبران هزینه‌های تولید، اقدام به تعدیل یا اخراج کارگران کند.

ایلنا: نایب رئیس هیات مدیره کانونعالی شوراهای اسلامی سراسر کشور، معتقد است فشار به اقتصاد و صنعت کشور، در ‌‌نهایت به افزایش فشار به کارگران منجر می‌شود. 

محمد پارسا با اشاره به عدم پرداخت سهم توليد از محل درآمد قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، به ايلنا گفت: عدم پرداخت سهم صنعت و واحدهای اقتصادی و صنعتی کشور از محل درآمدهای طرح هدفمندی یارانه‌ها، به افزایش فشار اقتصادی و همچنین افزایش فشار به واحدهای صنعتی منجر می‌شود. 

او افزود: زمانی که هر روز به فشارهای وارد شده به بخش صنعت اضافه می‌شود، کارگران بیش از گذشته در معرض فشار قرار می‌گیرند، چرا که کارفرما مجبور می‌شود برای جبران هزینه‌های تولید، اقدام به تعدیل یا اخراج کارگران کند که این مساله زندگی کارگران را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. 


ذكر نماينده اروميه در صحن علني مجلس:
  
كارخانه‌ها يا تعطيل شده‌‌اند يا رو به تعطيلي هستند


قاضي‌پور: بهتر است توضیح دهید که چرا این همه اجناس چینی وارد کشور می‌شوند‌/ لاريجاني: اخطار‌ها وارد نیستند.


ایلنا: نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی خطاب به لاریجانی تصریح کرد‌: بانک مرکزی رکن اصلی رسیدگی به وضعیت کارخانجات است، چرا که کارخانجات کشور امروز یا اکثر آن‌ها تعطیل شده‌اند و یا اینکه رو به تعطیلی هستند‌. ‌ 

جمعه، خرداد ۲۶، ۱۳۹۱

حاج احمد غدییان از سرکوبگران ازادی مرد

احمد غدیریان از طرف بهشتی مسول اموال عتیقه بنیاد مستضعفین شده بود و بر اساس مدارک منتشر شده  در نشریه مجاهد سال 58 -نقش عمده ای در فروش ازران عتیقه مصادره شده وابستگان رژیم شاه به دوستان بازاری خود داشت. وی از دوستان نزدیک لاجوردی بود که  مسولان دادگاه انقلاب زندان اوین شد ( قبل از قتل عام 60 مخالفان ) - وی دشمنی زیادی با مجاهدین داشت . وی زمانی که کاظم افجه ای از نفوذی های مجاهدین که لو رفته بود- به کچویی ریس زندان اوین در سال 60 تیراندازی کرد . کچویی کشته شد . لاجوردی و قدیریان زخمی نشدند . افجه ای بعد از تمام شدن گلوله هایش به بالای پشت بام دادسرای اوین رفت و از انجا خود را به پایین پرت کرد و کشته شد .  احمد غدیریان بعداز مرگ بهشتی ، نفوذ خود را از دست داد .

این هم خبر فارس
نسخه چاپيارسال به دوستان
نگاهی به زندگی مردی که ۱۷ بار به خاطر اعلامیه امام دستگیر شد
حاج احمد قدیریان؛ مشت محکم خداوند بر سر منافقین
خبرگزاری فارس: سردار جانباز احمد قدیریان یار باوفای شهید اسدالله لاجوری و از پیشروان مبارزه با نفاق قدیم و جدید ساعتی پیش در تهران به یاران شهیدش پیوست.
http://farsnews.com/newstext.php?nn=13910326000652

تحریم ها به نفع مردم ایران با به ضرر انها -


 بنیاد  فرهنگی فروردین - جلسه دوم برای ایران چه می توان کرد ؟ 
تحریم ها - به نفع مردم ایران با به ضررانها
تورنتو - 12 ژئن 2012


conference on Iran
Sanctions -Helping Iranian or hurting them
June 12-2012 Toronto

Wednesday, June 13, 2012 9:55:01 PM
نیاز سلیمی -  استعفا از کنگره ایرانیان 
              

Sholeh Khalili resignation from I.C.C. B.O.D. for several violations of by laws by 5 new B.O.D.
Her views on sanctions -
استعفای شعله خلیلی به همراه دو تن از اعضای هیئت مدیره کنگره ایرانیان  در اعتراض به نقض گسترده مقررات  گروه توسط گروه 5 نفره جدید



Mohammad Reza Haddadi-
محمدر ضا حدادی در مورد تحریم ها - نقش  مردم و استبداد و غرب در معادلات


Hassan Golsafidi

Ehsan Mirdamadi
saeed soltanpour-Shole Khalili and Niaz Salimi on Sanctins
ین هم نظرات من در مورد تحریم ها  همراه با نگته هایی از شعله خلیلی و نیاز سلیمی
هر کس طرفدار تحریمه خودفروش سیاسی هست . نقطه سرخط
چون پدر مردم در میاید


احمد مزارعی تحریم ها

پنجشنبه، خرداد ۲۵، ۱۳۹۱

تحریم ها - به نفع مردم ایران با به ضرر انها - سعید سلطانپور




بنباد فرهنگی فروردین - جلسه دوم برای ایران چه می توان کرد ؟ 
تحریم ها - به نفع مردم ایران با به ضررانها
تورنتو - 12 ژئن 


این هم نظرات من در مورد تحریم ها  همراه با نگته هایی از شعله خلیلی و نیاز سلیمی
هر کس طرفدار تحریمه خودفروش سیاسی هست . نقطه سرخط
چون پدر مردم در میاید
 
saeed soltanpour-Shole Khalili and Niaz Salimi on Sanctins
http://youtu.be/Wu0xWQ83szk