Translate

یکشنبه، آبان ۰۵، ۱۳۸۷

رابطه جنسی روحانیت و یک یادداشت کوتاه برای اکبر اعلمی

این روزها اینترنت پر است از یک صحنه فیلم رابطه یک آخوند با یک زن که مربوط به چند وقت قبل است . حداقل در زمستان هست و معلوم نیست چرا حالا منتشرشده است .اکبر اعلمی نماینده تبریز هم مطلبی در این مورد سکس امام جماعت نوشته بود که منهم برآن چند کلمه ای نوشتم

مجموعه خاطرات؛

امام جماعت انقلابی
قصه از این قرار بود که "الاحقر ع" پیشنماز مسجد محله، با یک زن شوهردار(خانم جلسه ای و روضه خوان!) ارتباط نامشروع برقرار کرده بود
...پس از انقلاب وی فرمانده یکی از مناطق کمیته انقلاب اسلامی شد و با انتشار اطلاعیه هائی بنام فدائیان اسلام در روزنامه ها ،از جوانان برای اعزام به جبهه ثبت نام می کرد، اما نه تنها خودش جبهه را از نزدیک ندید بلکه برای پسر رشیدش هم معافیت از خدمت سربازی را گرفت تا مبادا آقا زاده ایشان مصداق "پسر كو ندارد نشان از پدر، تو بيگانه خوانش مخوانش پسر" شود!

یادداشت من
با سلام مطلب شما راخواندم
اشتباه بزرگ تاریخی که مردم ایران کردند این بودکه تصور کردیم هر کس لباس روحانیت ( آخوندی ) داشت با بقیه ما انسانها متفاوت هست .
اگر از روز اول روحانیت را هم مانند دیگر انسانها ( خودمان ) دیده بودیم که مثل بقیه ما غرایز دارند و قدرت طلب هم می توانند باشند آنوقت نه کار ما به تبعید در خارج رسیده بود و نه هزاران نفر در زندانها کشته شده بودند و نه روحانیت به چنین بی اعتباری در بین مردم ایران ( در کل ) رسیده بود .
اعتباری که در زمان شاه داشتند با شرایط فعلی که طبقه ممتاز جامعه شده است و بر همه اموال و انفاس مردم ایران چه مسلمان و چه غیر مسلمان نظارت دارند .
د رهر حال گفتن این داستانها اگر برای آگاهی رسانی باشد و نظر طرف مقابل هم پرسیده شود حتی اگر پاسخ ندهد ، قابل تقدیرهست والا آنرا در خط حذف رقبا ( حتی اگر مطلب هم صحیح باشد ) می دانم
در کانادا مطالب زیادی در موردسو استفاده جنسی کشیشان درهمین سالهای جاری در مطبو عات بوده است بنابر این روحانیت مسلمان هم نمی تواند ا زاین داستانها و سو استفاده از اعتماد دیگران مستثنی باشد .
روزنامه نگار -تورنتو
اعلمی: سلام
هدف من هم از نشر چنین خاطراتی این است که مردم گرفتار چنین توهمات و اشتباهاتی نشوند تا حداقل اعتبار آندسته از علما و روحانیونی که کم هم نیستند و لباس روحانیت برازنده تن آنهاست و در گفتار و عمل و پندار خود می توانند جزءالگوهای اجتماعی واقع شوند ،محفوظ و مصون بماند و در واقع هر شخصی اعم از معمّم و مکلّا نه بخاطر لباس و موقعیت و مقامی که داراست بلکه به اعتبار منش و شخصیت ذاتی خود از شان و منزلت اجتماعی لازم برخوردار شود.در این صورت دین و ایمان مردم نیز مستقل از اشخاص از هرگونه اتهام و گزندی مصون باقی خواهد ماند و دیگر کسی به خود اجازه نخواهد داد تا عملکرد اشخاص را به حساب دین منظور نماید.قهرا هرکس در کسوت روحانیت قرار می گیرد به اعتبار "حسنات الابرار ،سیئات المقربین" مسئولیت او در مقایسه با دیگران دو چندان می شود.

ارسال کننده سعید سلطا نپور, در تاریخ 06 آبان 1387 ساعت 01:38

پنجشنبه، مهر ۲۵، ۱۳۸۷

یک قاشق راست در یک تغار دروغ ، روزنامه نگاری به سبک دکتر نوری زاده

سعید سلطانپور

در تعجبم از آقای نوری زاده که سابقه طولانی در روزنامه نگاری دارد و به اندازه کافی شهرت . و شکر خدا که برای گذران روزگا ر در غم دیدار خانه پدری ، غم نان ندارد . اجازه بدهید به شیوه خود ایشا ن مطلب بنویسم تا از حاشیه به اصل برسم . چند سال پیش بود که از اسم ایشان در تابلوی اعضا هیئت مدیره یک شرکت مالی و بیمه متعلق به شاهزاده آقاخان از میلیاردهای فرقه مسلمانان اسماعیلیه د رتورنتو مطلع شدم . این دفتر در طبقه دوم هتل 5 ستاره " حیات " دردان تاو ن تورنتو – تقاطع اونیورد و بلور - قرار دارد. . خوشحال از اینکه ایشان ارتباطات خوبی با ثروتمندان و چهره های سرشناس جهانی دارند و خوشبختانه مشکلات گذران روزانه را مانند روزنامه نگاران قومی در کاناد ا ندارند . اتفاقا به همین دلیل مالی ایشان نیازی به تحریف حقایق و داستان سازیو نوشتن روزنامه نگاری جنجالی که مرا یاد شوهای تلویزیونی "جری" آمریکائی می اندازد ، ندارد.

مطلب دفتر ایام را که بطور هفتگی در ایران استار تورنتو منتشر می شد نگاهی می اندازم . هر مقاله با تلفیقی از ادبیات احساسی و سیاسی با ذکر دهها نام و عموما طرح یک مسئله جنسی همراه می باشد .

نویسنده چنان راحت ازدرون اندرونی سران رژیم سخن می گوید که سازمان امنیت امریکا واسرائیل در حسرت رسیدن به آن سا لهاست پول خرج می کنند تا این اطلاعات واقعی را از خالی بندی ها و تصورات شاعرانه و حرفهای منقلانه جدا کنند و بر اساس آن تحلیل واقعی کنند تا با چه کسی در ایران سر میز مذاکره بنشینند. وی چنان دقیق از لحظه
تریا ک کشیدن سید علی و خربزه مشهدی و گز با نوع آن سخن می گوید که خوانند ه شک نکند که اطلاعات ایشان همه عینا درست و معتبر هست .

جمعه، مهر ۱۹، ۱۳۸۷

متن استعفای دکترکردان وزیر کشور

متن استعفای وزیر کشور:
جنابه عاغایه عهمدی نجاد بدینوسیله عصطعفایه خد را اعلام میکونم با ارز پوضش "الیه کوردان"ا

پرسش های ما و پاسخ های کاندیداهای نمایندگی مجلس

پرسش های ما و پاسخ های کاندیداهای نمایندگی مجلس
سعید سلطانپور
چهارشنبه, 17 مهر 1387

شماره 1198 ـ پنجشنبه 9 اکتبر 2008



18 سپتامبر 2008 از نمایندگان مناطقی که ایرانیها در آنجا حضور پررنگی دارند، پرسش های زیر پرسیده شد. این پرسش ها بدین منظور طرح شد تا نمایندگان متوجه حساسیت های جامعه ایرانی شوند و اینکه ما نسبت به جامعه مان بی تفاوت نیستیم و برای ارتقاء آن کار می کنیم.

پاسخ های مارتا هال فیندلی، نماینده لیبرال منطقه ویلودیل (تورنتو) و "اندرو تلگدی" لیبرال از واترلو ـ کیچینر را می خوانیم.

پنجشنبه، مهر ۱۸، ۱۳۸۷

گلشیفته فراهاتی شیفته چه شد ؟

گلشیفع فراهانی شیفته هالیود شد و در آمریکا ماند

شکی نیست که حق هر کسی هست که محل زندگی و نوع زندگیش را انتخاب کند
کاشکی ایران جائی بود که در آن به عقیده و پوشش آدمها کار نداشتند تا کسی به راحتی فریب هالیود را نمی خورد و از ریشه اش جدا نمی شد
من با فراهانی مصاحبه ای سالها قبل داشتم وی ناراضی بود همانگونه که جوان هست و باید هم باشد .
فراهانی اگر در ایران بود به وی پیشنهاد بازی در فیلم شد و الا در آمریکا تقریبا غیر ممکن است به وی پیشنهاد فیلم داده شود . تجربه ای که بهروز وثوقی و دیگر هنرپیشگان ایرانی و غی رآمریکائی داشتند و خوش شانس ترین آها شهر ه آغداشلو بود که نقش های چندان مثبتی بازی نمی کند
امیدوارم گلشیفته هنرش در آمریکا نخشکد .

چهارشنبه، مهر ۱۷، ۱۳۸۷





شب بیست و یکم ماه رمضون رفتم امامزاده صالح تا خیر سرم شب احیا رو توی یه فضای مثبت سپری کنم

یه مفاتیح برداشتم و رفتم یه گوشه ی حیاط که لب به لب پر از آدم بود نشستم اما وقتی مفاتیح رو باز کردم و ورقی زدم با یه چیزی مواجه شدم

از چیزی که دیدم عکس گرفتم

یه نگاهی به این عکسا بندازین خودتون متوجه میشین

یکی به من بگه چه بلایی داره سرمون میاد !!!!!!!